Crec que la idea de que se’ns proposés
fer un documental, ens va descol·locar un poc, ja que és una pràctica poc
emprada i al principi vàrem estar un poc perdudes. No sabíem per on encaminar
el tema, i tampoc sabien que havíem de fer, però poc a poc, vàrem començar a
vorer la llum.
Es va proposar reflectir la
manera de com s’apliquen les metodologies a l’aula, i el tema va agradar a
totes, així que vàrem començar a preparar entrevistes i mirar a qui podíem entrevistar.
Arribar a aquest punts, ens va
aliviar molt. Ja teníem un tema, i una organització planificada així que ja
domés era hora de realitzar les entrevistes i treballar amb el movie maker per
adjuntar-ho tot, i donar-li forma i estructura al nostre documental.
El que volíem plasmar en aquest
documental, era la manera amb la qual s’apliquen totes les metodologies als
centres, i contractar les diverses maneres de fer i d’entendre l’educació. I
crec que és el que hem aconseguit. Malgrat que en tingut dificultats, ja que
les entrevistes no sempre surten com un
vol o espera.
Com a grup, hem tingut una bona
cohesió i hem sabut entre totes donar un resultat, analitzar el contingut, reflexionar
sobre el nostre procés, etc. Estam totes
molt contentes amb el treball que hem fet, i amb la bona coordinació de tot el
grup.
Crec que els aprenentatges que
he rebut amb aquest documental han estat molts, ja que a més de poder aprendre
de l’observació de les educadores, escoltant el que fan, el que pensen, per que
fan una determinada cosa d’una determinada manera, etc. hem tingut que posar en
pràctica les nostres habilitats per a treballar en equip, respectar les
diverses opinions, arribar a un mateix punt entre totes i saber cooperar.
Les competències treballades en aquesta tasca han
estat les següents: 1 .1 Cerca i accedeix a dades i recursos
existents a l’hora de resoldre les activitats, tasques i situacions que es
plantegen al Pràcticum i a l’assignatura. 1.2 Reflexiona i pondera obre elements
que porten a una bona actuació profesional, 1.4. Arriba a conclusions elaborades a partir
de la contrastació de la informació recollida tant de la teoria com de la
pràctica. 2.3. Descriu el que vol aprendre, els objectius que es proposa. He
triat aquestes competències ja que
per començar el documental vàrem buscar recursos, reflexionant sempre en tot
moment, les dades obtingudes, fent una conclusions grupal de tot l’aprés.
Sabent sempre quin era el nostre objectiu, que volíem aprendre, i com ho faríem.
No hay comentarios:
Publicar un comentario