Possiblement coneixem totes molt be la
teoria ecològica, o el conductisme i les seves tècniques de modificació de
conducta, o en que consisteix l’aprenentatge autoregulat de Zimmernann, o
Piaget i les seves assimilacions i acomodacions, i també haurem sentit parlar
de l’aprenentatge vicari, de l’aprenentatge significatiu, de la zona de
desenvolupament proper...Totes tenim molt clar aquest conceptes i teories que
sustenta la pràctica educativa....Però alguna sap com és el dia a dia dins les
aules? De quina manera s’apliquen tots aquests continguts?
( no tenim permís per pujar el vidio)
Penso que en aquest documental he treballat les competències 1.1 Reflexiona i pondera sobre elements que porten a una bona
actuació professional , 1.4 Arriba a conclusions elaborades a partir de la
contrastació de la informació recollida tant de la teoria com de la pràctica. i 4.2 Identifica bones pràctiques, les compara. Ja que
durant tot aquest procés he anat reflexionant sobre la informació extreta,
identificant les bones pràctiques que he trobat i analitzant també les
que no me han semblat tant bones, tot arribant a unes pròpies conclusions que
s’han incorporat als meus esquemes
.
No hay comentarios:
Publicar un comentario